loading...
اسمارت کده
پیام مدیر وبسایت

به نام هستی بخش.....

ازدوستان عزیز که در این چند روز گذشته به ما سر زدند عذر میخواهیم به این دلیل که حک شده بود و قابل دست رس نبود

                                   با تشکر مدیر سایت اسمارت کده


برای فرستادن فایل ها می توانید  به ایمیل ما به آدرس: smartkade@yahoo.com

استفاده کنید منتظرتون هستیم.


    

            



دیجی کالا


امین خادم حسینی بازدید : 2170 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

    دانلود مرورگر

opera سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. این ورژن برای سیستم عامل مک شرکت اپل طراحی و ساخته شده است.

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه شود.

امین خادم حسینی بازدید : 2993 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (2)

  دانلود گوگل کروم

 

 مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار  مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

برای دانلود روی ادامه ی مطلب کلیک کنید.

امین خادم حسینی بازدید : 622 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

        دانلود

 

 گوگل ارث را را فکر نکنم کسی باشد که نشناسد.نرم افزار شبیه ساز کره زمین به صورت ۳ بعدی جزء اولین نرم افزارهای سه بعدی سازی کره زمین به صورت کاملا واقعی بود.به طوری که ماهواره های قرار گرفته شده در جو زمین هر چند وقت یک بار تصاویر این نرم افزار را به روز میکنند با کمک نرم افزار Google Earth به راحتی می توانید نقاط مختلف کره ی زمین را از بالا تماشا کنید. در واقع وقتی وارد نرم افزار می شوید کره ی زمین را مشاهده خواهید کرد که در آن اقایانوس ها و خشکی ها به صورت سه بعدی قرار دارند که با کمک موس می توانید آن را به چرخش در آورید تا محلی را که در آن زندگی می کنید را بیابید و سپس با زوم بر روی نقطه ی مورد نظرتان شهرها ، ساختمان ها ، کوچه ها و سایر جزئیات محل زندگی خود را به صورت سه بعدی تماشا کنید. توسط نرم افزار Google Earth شما قادر به جستجوی : - عکاسی هوایی و داده های سه بعدی نمایان آن هم کامل و بی عیب از زمین - دارا بودن یک تریلیون بایت از آنتن های هوایی ، ماهواره های عکاسی جهت نمایش در سرتاسر جهان آن هم با در اختیار گذاری بالاترین وضوح و جزئیات . - امکان جستجو های محدوده ای از قبیل » restaurant ها ، Hotel ها و حتی دستورالعمل های رانندگی - نمایش کاملا سه بعدی از تمامی نتایج . -قابلیت نمایش طبقه بندی شده ی پارک ها ، مدارس ، بیمارستان ها ، فرودگاه ها و … . - قابلیت شرح خطوط و زوایا - قابلیت به اشتراک گذاری annotation های مورد استفاده ی شما توسط معاوضه ی داده ای KML مورد استفاده برای : -طراحی یک مسیر ( برای راحتی مسافرات ها ) - گرفتن اطلاعات از راه های زمینی ( اتومبیل رو ) - جست و جوی خانه یا آپارتمان - جست و جو ، اکتشاف در مورد جهان - یافتن یک مکان تجاری -به همراه پشتیبانی از زبان فارسی - Google Earth Plus : افزودن قابلیت پشتیبانی از دستگاه های GPS ، کارائی سریع تر ، توانایی ورودی های spreadsheet و بهترین و بالاترین وضوح برای print

منبع: لرد دانلود

امین خادم حسینی بازدید : 538 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (1)

یاهو مسنجر

 

Yahoo! Messenger پرطرفدارترین و محبوب ترین نرم افزار چت با کامپیوتر می باشد که کمتر کسی پیدا می شود که این نرم افزار فوق العاده را نشناسد.

اگر برای یک بار از این پیام رسان استفاده کنید ، قطعا یکی از طرفدارای پروپا قرص آن می شوید به دلیل داشتن امکانات فوق العاده نظیر :

- شکلک های بسیار زیبا برای جواب طرف مقابل

- اتاق های چت مختلف برای هر کشور

- اشتراک گذاشتن عکس

- ارتباط با شخص مقابل از طریق وبکم

- ارتباط صوتی با طرف مقابل با کیفیتی عالی

- چالش دوستان خود به بازی های کلاسیک یاهو در پنجره ی مسنجر

- انتخاب آواتار دلخواه برای آی دی خود

- پوسته های متعدد گرافیکی و جالب

- تبادل پیام های متنی با چند نفر به صورت همزمان

در این ورژن که امروز برای دانلود قرار داده ایم برخی از قسمت ها بهبود یافته اند و می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آن را دانلود کنید .

 

 

امین خادم حسینی بازدید : 1118 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (2)

         

        نر افزار تبدیل

 

ویژگی این نرم افزارEasy Video To Audio Convertor v1.38: یکی از ویژگی خوب این نرم افزار این است که خیلی ساده است و کار با  آن بسیار راحت است  و  از نرم افزار های مشابهکارایی بالایی دارد و شما می توانید به صورت روزانه از این نرم افزار استفاده کنید دومین ویژگی این است که  این نرم افزار بسیار سبک است برایکامپیوتر  و برای هر کامپیوتر کارایی دارد  حتی کامپیوتر های مدل پایین و از cpu  کمترین استفاده را می کند .

 

قابلیت های این نرم افزارEasy Video To Audio Convertor v1.38: این نرم افزار دارای قابلیت های فراوا نی است که چند تا از این قابلیت عبارت است از :

1- قابلیت تبدیل فیلم به صوت با فرمت هایی چون mp3 , ..... 

2- قابلیت حذف بخشی از فیلم و فایل صوتی

3- قابلیت تبدیل فایل صوتی به انواع فرمت ها مخصوصا mp3  

4-و.....

برای دانلود نرم افزار و فایل کرک این نرم افزار روی ادامه ی مطلب  کلیک کنید .

 

امین خادم حسینی بازدید : 3224 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (1)

 

آدوبی فلش 

 

 فایل های فلش به عنوان یکی ازفرمتهای رایج , جای بسیاری از فرمتهای تصویری را در گوشه و کنار اینترنت گرفته اند و روز به روز بر استفاده و محبوبیتشان افزوده می شود.برای مشاهده ی هر چه بهتر این فایلها نیز کمپانی Adobe نرم افزار Flash Player مخصوص خود را به طور رایگان در اختیار عموم قرار داده و با دادن نسخه ی جدید تر از طرفداران این محصول پشتیبانی می کند .نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.نرم افزار فلاش بیشترین مورد استفاده در بین کاربران اینترنت را دارد بگونه ای که بیش از ۹۸ درصد از رایانه های خانگی بر روی خود این نرم افزار را بصورت نصب شده دارند. 

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه شود 


امین خادم حسینی بازدید : 2069 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (2)

مرورگر

 

 

موزیلا فایرفاکس رو حتما همه شما ها می شناسین. مرورگر موزیلا فایرفاکس جزو محبوبترین و پر استفاده ترین مرورگر در میان کاربران می باشد. یکی از دلایل محبوبیت موزیلا فایرفاکس وجود افزونه های زیاد و پر کاربرد آن می باشد. موزیلا فایرفاکس مرورگری امن، پرسرعت، قدرتمند ، منعطف و با امکانات فراوان است.  این مروگر توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing در یک پنجره ی  و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up می باشد.

 

امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما از ویژگی های برتر این نرم افزارموزیلا فایرفاکس است. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی مرورگر Mozilla Firefox افزوده است. شما هم اکنون می توانید آخرین و جدیدترین نسخه نرم افزار موزیلا فایرفاکس را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های مرورگر موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox:

-     کاهش قابل توجه مصرف حافظه موقت (رم) سیستم
-     افزایش سرعت راه‌اندازی برنامه
-     افزایش سرعت بارگذاری وب‌ سایت‌ها
-     بهبود هماهنگ‌سازی اطلاعات مرورگر میان نسخه‌های مختلف فایرفاکس
-     افزایش سرعت رابط کاربری
-     پایداری بیشتر مرورگر
-     اصلاح تعداد ۱۰ آسیب‌پذیری امنیتی در نسخه جدید
-     استفاده از پروتکل SPDY
-     سازگاری بیشتر با CSS3
-     کاهش بسیار محسوس Crash ها در این نسخه
-     سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
-     امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
-     امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
-     امنیت بالاتر در محیط های ناامن
-     پشتیبانی از نسخه HTML 5
-     جلوگیری از صفحات تبلیغاتی بی مورد
-     کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
-     انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
-     استفاده از جستجوگر گوگل به صورت HTTPS
-     جلوگیری از کار افزونه های قدیمی
-     حذف Favicon سایت از کنار آدرس آن‌ها
-     رفع مشکل و بهینه سازی برای استاندارد جدید وب
-     ارتقاء قابلیت auto complete آدرس صفحات
-     سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸

برای دانلود روی ادامه ی مطلب کلیک کنید

 

عضویت در اسمارت کده

                      عضویت در اسمارت کده

                                            عضویت در اسمارت کده                                       

 

درباره ما
Profile Pic
این سایت در تاریخ 1392/2/13راه اندازی شده است با این هدف که به مردم شریف و باهوش ایران به خصوص مردم آذر بایجان شرقی در زمینه های مختلف کمک کند .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آشنایی شما با وبسایت ما از چه راهی صورت گرفته است؟
    نظر شما در مورد سایت چیست؟
    سایت ما باید در چه زمینه ای فعالیت بیشتری داشته باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 190
  • بازدید ماه : 644
  • بازدید سال : 13,053
  • بازدید کلی : 278,994